6 stycznia 2013

Zaległości.

Długo zastanawiałam się jakim postem wrócić do blogosfery...
Wszędzie postanowienia, podsumowania minionego roku....
Z postanowieniami u mnie nudno, bo w tym roku dbam o swoje zdrowia jak nigdy dotąd i dążyć będę do pozbycia się AZS całkowicie i tak na 100 % :)
Do postanowień dołączyć mogę jeszcz bardzo regularną aktywność fizyczną, co zresztą wprowadziłam w życie od października 2012 oraz walkę w kuchni ze starymi nawykami, podjadaniem słodyczy i ujażmianiem i poskramianiem nowej bezglutenowej diety.

Więc zacznę ten nowy rok od odpowiedzi na bardzo stary tag do którego zaprosiła mnie Cupcage.

7 FAKTÓW KTÓRYCH O MNIE JESZCZE NIE WIECIE:

** Uwielbiam czytać książki.
Uwielbiam je kupować.

** Dawno, dawno temu chodziłam do szkoły muzycznej.
Teraz w dorosłym życiu brakuje mi bardzo tego zajęcia, tych emocjii związanych z muzyką dlatego już niedługo wracam do gry na pianinie.

** Jestem strasznym nerwusem z czym również będe walczyć w tym roku :)

** Nie umiem pływać i panicznie boję się wody...
Woda po kolana to dla mnie śmiertelne niebezpieczeńswto.
Kilka razy byłam w wielkim strachu we własnej wannie...
Na szczęcie teraz mam możliwość korzystania z kabiny prysznicowej bez obaw utonięcia  :) :)

** Jestem liliputem :)
155 cm wzrostu  i 45 kg żywej wagi

**Od niedawna jestem wegetarianką i odkrywam milion nowych smaków.
A byłam przekonana że ta dieta to tylko tak zwana ''bezsmakowa trawa''.

** Wierzę, że jeśli jesteśmy dobrzy dla świata i ludzi dobro do nas wraca z podwójną siłą.
Staram się żyć aby nie ranić i nie wchodzić w drogę drugiemu człowiekowi.



2 komentarze:

  1. Widzę, że już sporo się u Ciebie zmienia i że masz ambitne plany. Powodzenia!!! Blogowanie pomaga przeprowadzać zmiany i porządkuje myśli (przynajmniej w moim przypadku), więc może będziesz zamieszczać więcej postów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj: Małe jest piękne i tego się trzymaj.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)