28 lipca 2012

Satynowe stopy

Dziś przedstawiam Wam moje największe odkrycie w pielęgnacjii suchej i popękanej skóry stóp.
Dodam tylko że przestestowałam już pół apteki i jeszcze więcej drogerii w poszukiwaniu takiego właśnie,  idealnego produktu.

Szkoda że nie mogę załączyć dla Was tego cudownego i słodziutkiego zapachu cynamonu.

PRODUCENT: Eveline Cosmetics

NAZWA: Satynowe stopy, zmiękczająco-odżywczy krem do stóp


OD PRODUCENTA:

Kuracja zmiękczająca dla Twoich stóp. Cynamonowy koncentrat błyskawicznie przywracający miękkość, elastyczność i gładkość stóp. Jest szczególnie polecany do suchych i popękanych stóp. Unikalna dawka składników aktywnych na długo pozostawia stopy w doskonałej kondycji, a niezwykły zapach cynamonu dodaje pielęgnacji zmysłowego charakteru.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

Wyciąg z cynamonu, witaminy, masło shea, kompleks zmiękczający.

SKŁAD:

Aqua / Water, Cetearyl Alcohol / Ceteareth-20, Octyldodecanol, Mineral Oil, Glycerin, Propylene Glycol, Petrolatum / Cholesterol / Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii
(Shea Butter) Fruit, Cetyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol / Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Cyclomethicone, Panthenol, Polysorbate 20 / PEG-20 Glyceryl Laurate / Water / Tocopherol / Linoleic Acid / Retinyl Palmitate, Cyclopentasiloxane / Dimethicone Crosspolymer / Cyclohexasiloxane, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Glucose, Urea, Allantoin, Phenoxyethanol / Methylparaben / Butylparaben/Ethylparaben / Isobutylparaben / Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Disodium EDTA, Cinnamal, Eugenol, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Linalool, Geraniol.




STOSOWANIE:

Nakładać codziennie, delikatnie masując. Aplikacja kremu jest doskonałą okazją do automasażu, który poprawia krążenie i likwiduje uczucie zmęczonych stóp.

OPAKOWANIE:

Plastikowa tubka umożliwiająca wyciśnięcie kremu. Ładne, czytelne, fioletowe opakowanie, w żadnym wypadku nie kojarzące się z cynamonem.

CENA:

ok. 6.99 zł za 100 ml produktu






8 komentarzy:

  1. Kupię na pewno. Dobry, sprawdzony krem do stóp zawsze się przyda. A do tego ten cynamon...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam i będę testować. Nigdy nie zwróciłabym uwagi na ten produkt, gdyby nie Twoja recenzja. I ta cena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się chyba uzależniłam i nie zasnę beż tego kremiku na stopkach :) Napisz jak podoba Ci się zapach :)

      Usuń
  3. Myślałam, że to żart z tym cynamonem :D Chyba, że kosmetyki z cynamonem wyszukujesz specjalnie na blog;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tym cynamonem tak na serio serio :)
      UWielbiam ten zapach:)

      Usuń
  4. Zapach przypomina mi o wakacyjnych nasiadówkach w kawiarniach, gdzie zwykle zamawiałam kawę latte i szarlotkę na gorąco z lodami. To dziwne, ale wydaje mi się, że w niektórych miejscach w Polsce szarlotka jest bardziej nacynamonowana niż w innych. Przykładem może być Kazimierz Dolny czy Kraków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekretarko zapraszam Cię na moją szarlotkę z cynamonem, ciekawe jak y Ci posmakowała:)
      Powiem Ci że kocham Kraków ale szarlotki w nim chyba nie jadłam....
      A póki co czeka na mnie do napisania post o muffinkach cynamonowo-czekoladowych :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Dziękuję za miłe zaproszenie :-) Myślę, że bardzo by mi smakowała!!! Ale tymczasem czekam na te muffinki. Jeśli będą z przepisem, to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)