14 lipca 2012

I CO MI PO WYPRZEDAŻACH :)

Fajnie to się układa :) 

Człowiek czeka w kolejce na otwarcie sklepu, na wyprzedaże i na te perełki .... :) 


i co ???? 


''Zonk'' jak to było w teleturnieju w Tv:) 


Kupiłam... oj  kupiłam bardzo   dużo ale...


Jutro idę oddać :) 


Kto powiedział że małym i chudym łatwiej się ubrać ?? ?? 
Niech się tu ujawni :) 


Mam 156 cm i 45 kg wagi i kompletnie nie mogę nic na siebie znaleść :) 


Bo....


Eleganckie bluzki w rozmiarze 34 przeważnie mają za długi rękawy.....
Swetry, kutki  - problem ten sam :) 
Nie mówiąc już o marynarkach które kocham ale...


Spodnie jak już znajdę to skracam więc ok.


Heh a buty ?? ?? ?? pokażcie mi baleriny w rozmiarze 35 :) i żeby pasowały :) 


wiem wiem są działy dziecięce ale najczęściej przeważają tam kolory różowe i jakieś kwiatuszki i motylki a z tego już NA PEWNO wyrosłam :)


Więc pozostaje mi nic innego jak szukać dalej :) 









2 komentarze:

  1. Nigdy bym nie pomyślała, że drobna sylwetka może stanowić problem podczas zakupów. Ciekawe, czy są sklepy internetowe, które oferują odzież właśnie w mniejszych rozmiarach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj stanowi i to dość duży problem...
    Ja osobiście nie spotkałam się jeszcze ze sklepem internetowym oferującym coś dla ''małych i chudych'' :)
    Największe cyrki i tak są ze znalezieniem prostych balerinek czy klasycznych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)