18 sierpnia 2012

cynamonowy hit bez cynamonu

Na tą pomadkę natchnęłam się przypadkiem, robiąc zakupy w sklepie internetowym helfy.pl.
Nie spodziewałam się po niej takiego działania.
Ale po kolei.
Porządek musi być.

PRODUCENT: Sylveco

NAZWA: Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu


OD PRODUCENTA:

Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu znakomicie nawilża i natłuszcza usta, zapobiega ich pękaniu i wysychaniu. Doskonale chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem. Zawiera bogaty w witaminy i przeciwutleniacze olej rokitnikowy, sprawiając, że usta są odżywione, miękkie i elastyczne. Aktywny składnik – betulina – działa kojąco i regenerująco na podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki. Pomadka posiada delikatny zapach cynamonu. 

SKŁADNIKI:

Olej sojowy, Wosk pszczeli, Lanolina, Olej rokitnikowy, Masło karite (Shea), Olej jojoba, Olej z wiesiołka, Masło kakaowe, Betulina, Wosk carnauba, Olejek cynamonowy 

OPAKOWANIE:

Pomadka jest opakowana w kolorowy kartonik.
Samo opakowanie wykonane jest z marnej jakości plastiku.
Trzeba bardzo uważać aby jej nie upuścić gdyż moja zatyczka jest już bardzo popękana co widać na zdjęciach. 
Zatyczka często ''gubi'' się w torebce.
Myślę że producent powinien zainwestować w lepsze opakowanie ponieważ obecne bardzo negatywnie wpływa na opinię.



CENA:

około 7 zł


 MOJA OPINIA:

Pomadka świetnie radzi sobie z suchymi skórkami i delikatnymi podrażnieniami, świetnie nawilża i natłuszcza.
Ja z moimi problematycznymi i zawsze spierzchniętymi ustami zapomniałam o problemie.
Sam kolor pomadki mocno pomarańczowy na ustach nie oddaje tego koloru,pozostawia delikatny połysk.
Bardzo miękka konsystencja nie sprawia żadnej trudności w aplikacji.
Co do zapachu cynamonu.... Ja nie wyczuwam tu mojego ulubionego zapachu...
Zapach kojarzy mi się z wielką ilością ziół i zapachem jaki często możemy poczuć będąc w aptece.
Jedynie to może być dla niektórych minusem- ja się przyzwyczaiłam.
Kolejną zaletą pomadki jest jej naturalny skład, niska cena i polska marka. 

















1 komentarz:

  1. HELFY to firma wrocławska. Gdy zajrzę do ich sklepu na pewno sięgnę po tą pomadkę. Dzięki za recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie zostawiać komentarzy promujących swoje blogi.

Chętnie zaglądam do komentujących i jeśli Twoja strona mnie zainteresuje zostanę na dłużej :)

Dziękuję :)